حسرت عشق




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





آرزو

 

الهه عزیزم 

دوست دارم میدونی که این کار دله
گناه من نیست ، تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده ، بی آشیونم کرده
ناز تو نازنینو ورد زبونم کرده

عشق تو نازنینم شبگرد کوچه هام کرد
تو می دونی فدات شم قلبت باهام چه ها کرد

این بازیه زمونس آخه منم جوونم
همه می گن دیوونس اینو خودم می دونم

همه می دونن که عاشقی کار دله
گناه من نیست ، تقصیر دله

عشق تو دیوونم کرده بی آشیونم کرده
ناز تو نازنینو ورد زبونم کرده

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط حسرت عشق در 12:9 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم